perjantai 20. maaliskuuta 2009

Kieltomerkkien (virallisten ja "virattomien" luvattu maa...)


Oletko törmännyt mitä ihmeellisempiin kieltotauluihin?
Minä olen.. jopa aamulenkillä.

Kielto kyllä jää jotenkin enemmän huvittamaan kuin tehoamaan...
ehkäpä juuri siksi.. koska se ei kosketa minua.

Siis mitenkä ei.. No, eipä minulla ainakaan ole tapanani pissatella meidän hauveleita naapureiden postilaatikoilla. Siihen toimintaan on paljon parempiakin paikkoja :)

Mutta ymmärrän kyllä naapureiden (ei-koiraihmisten) tunnemylläkät tässä suhteessa. En minäkään ymmärrä kesäsunnuntaiaamuisia klo 7 ruohonleikkuita tai kesälauantai-iltaisin moottorisahasessioita klo 23 pajukossa makuuhuoneen ikkunan alla??!!

Mutta minkäs - varmaan teet - kun koirien senssipalstat sijoittuvat juuri sopiviin törröttäviin postilaatikoiden jalkoihin!! Noista nurmikentistä en tiedä - kasvavatko muutamassa tunnissa heinäpelloksi.... (sellaiseenkin olen törmännyt mätsärissä kerran heh!!) tai pajuttuuko puistoalue täysin jos jatkaa seuraavana päivänä ihmisten aikoihin....)...mutta eläimillä tälläistä käytöstä ohjaa vaistot.. ja tietysti se fleksin toisessa päässä oleva kaksijalkainen...

"Lukee" meidänkin Yammy (urosbichon) mielellään toisten jättämät "tekstiviestit" - vastaamatta niihin kuitenkaan - siis postilaatik0iden jaloista :)

Kevät on siis kummaa aikaa... jos se saa eläimet heräämään - se saa myös ihmiset aukaisemaan silmänsä ja huomaamaan "KAS OLENKO NUKKUNUT TALVIUNTA!??"

Minä voin tunnustaa nukkuneeni. .. ainakin toinen silmä unessa.

Ja heränneeni kummasti ekoihin ihaniin auringon "kukkokiekuisiin".. ulkovalvontavuorossa päiväkodissa. Lumisokeana arskalasit ovat ehdoton tässä suhteessa.

Oletko sinä.... ???


Ei kommentteja: